۲ باند سارقان مسلح خطرناک در جنوب کشور متلاشی شدند-راهبرد معاصر

۲ باند سارقان مسلح خطرناک در جنوب کشور متلاشی شدند

فرمانده انتظامی آبادان از انهدام ۲ باند پنج نفره سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 22
کد خبر: ۲۰۰۷۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ کیومرث کشوری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و موتورسیکلت از منازل و معابر در شهرستان آبادان و اهمیت شناسایی و دستگیری سارقان، تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل و تحقیقات پیرامون شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تیم مذکور تحقیقات تخصصی خود را آغاز و با تلاش‌های شبانه روزی و جمع‌آوری ادله و مستندات در نهایت ۱۷ نفر سارق حرفه‌ای را که ۱۰ نفر از آنان در قالب ۲ باند ۵ نفره اقدام به سرقت به روش مسلحانه و عادی از منازل و معابر می‌کردند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: در ادامه کاراگاهان پلیس با هماهنگی مقام قضائی هر ۱۷ نفر متهم را در سه عملیات پلیسی غافلگیرانه در سطح شهر دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دادند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به ۳۰ فقره سرقت وسایل نقلیه، منزل و تلفن همراه در مناطق مختلف شهرستان آبادان اقرار کردند که از این تعداد ۱۰ فقره آن با سلاح گرم غیرمجاز بوده است.

فرمانده انتظامی آبادان از کشف ۲۵ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو پراید، سه قبضه سلاح جنگی و شکاری، یک دستگاه تلویزیون ال سی دی و ۱۰ دستگاه گوشی موبایل اندروید در بازرسی از مخفیگاه سارقان خبر داد و بیان کرد: همه سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی و از آن طریق با صدور قرار راهی زندان شدند. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده